fredag 3 oktober 2008

Nr 15: Borta från Bloppisen.




Märke: Omärkt, vintage.
Storlek: Omärkt, uppskattar det till en normal 36.
Pris: 150:-
Skick: Mycket fint vintageskick. Har inte hittat några skador.
Övrigt: Mer trendigt kan det inte bli i höst. Väst/linne i spets, de två största trenderna i ett och samma plagg! Midjebandet/knuten är i siden eller liknande.

Frakt är inkluderat i priset. Om du vill ha det skickat som rek. tillkommer kostnad för det. Är du intresserad av att köpa, eller har du frågor kring varan maila mig på linn@synbart.nu.
Detta linne är borttaget från bloppisen, det ligger numer ute till försäljning på Tradera. Klicka här för att se mina aktuella auktioner där.

5 kommentarer:

Pella sa...

Hej!

Fin sida din bloppis!
Visst är det en bra grej det här med bloppisar?!
Tänkte höra om du ville länka tll min sida så kan jag länka till din- och så får vi fler besökare båda två?! :)

I så fall är min:

pellasbloppis.blogspot.com
Ha det så bra!

/Sarah

Bucca sa...

Beautiful!

Make Me Up sa...

thank you Bucca.

Pella, självklart länkar jag till dig!

elena-lu sa...

thats a gorgeous top!

Elin Thor sa...

Hej!
Vill tipsa dig om en jättebra sida på internet! Det är en bytes sida, där man helt enkelt byter saker med varandra :) Jag kan till exempel byta ett par skor mot en kjol bara det känns rättvist :) Jag älskar den sidan, och har redan bytt till mig flera fina plagg! :) www.swoppers.se heter den ;) Hoppas att vi ses där :) elinthor heter jag där!